Jaki powinien być telefon służbowy?

Jaki powinien być telefon służbowy?
Autor:
Data publikacji:
Kategoria:
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Telefon służbowy jest niezbędnym sprzętem dla każdej osoby, która w pracy ma kontakt z innymi ludźmi zatrudnionymi w firmie oraz klientami. Takie urządzenie nie służy jednak wyłącznie do rozmów, ale również jest wykorzystywane w codziennej pracy biurowej i pomaga kierować projektami. Dlatego powinno posiadać szereg kluczowych funkcji, które umożliwią jego właścicielowi bezproblemowe wykonywanie wszelkich zadań związanych z obowiązkami zawodowymi.

Dobre połączenie z siecią i funkcjonalna poczta to absolutne minimum

Smartfon wykorzystywany w biznesie powinien posiadać szybki internet – to podstawa. Najlepiej więc wybierać modele wyposażone w moduł 3G, zapewniający szybką i trwałą łączność. Duże znaczenie ma również Wi-Fi w standardach b/g/n. Niezwykle przydatna jest też dodatkowa funkcja w postaci routera Wi-Fi, dzięki któremu mamy możliwość udostępniania internetu z sieci danego operatora bezpośrednio do laptopa lub innego urządzenia przenośnego służącego do pracy.

Wymienione elementy posiada choćby smartfon Huawei p9 eva-l09, który odznacza się stosunkowo niską ceną przy jednocześnie dużej funkcjonalności. W telefonach służbowych ogromną rolę odgrywa także bezpieczna skrzynka pocztowa – wirtualne listy są bowiem podstawowym sposobem komunikowania się oraz załatwiania ważnych, ale mniej naglących spraw. Taka poczta powinna być zsynchronizowana z serwerami firmy i skrzynkami internetowymi pozostałych pracowników.

Trzecim elementem dobrego smartfona służbowego jest bateria. Wybierając urządzenie do codziennej pracy, warto postawić na modele charakteryzujące się długim czasem funkcjonowania na jednym ładowaniu (minimum 1,5 dnia). W tej roli sprawdzi się chociażby budżetowy telefon Lenovo a2016a40.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*