Jak mieć czyste powietrze w biurze?

Jak mieć czyste powietrze w biurze?
Autor:
Data publikacji:
Kategoria:
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Wiadomo od dawna, że jakość powietrza ma kluczowy wpływ na nasze samopoczucie, a nawet zdrowie. Zanieczyszczenia mogą bowiem być główną przyczyną bólu głowy i różnych chorób układu oddechowego oraz alergii. Z tego powodu warto zadbać o świeże powietrze zarówno w domu, jak i w miejscu pracy. Skuteczne sposoby na osiągniecie tego celu to m.in. zaopatrzenie się w filtr węglowy do wentylacji mechanicznej, a także regularne wietrzenie pomieszczeń.

Zadbaj o swoje zdrowie i dobre samopoczucie

Czyste powietrze w biurze to czynnik w dużym stopniu wpływający na komfort oraz wydajność pracowników. Z tego względu w pomieszczeniach biurowych warto zamontować odpowiedni system wentylacji mechanicznej (najlepiej z funkcją rekuperacji), który powinien być co jakiś czas czyszczony. Nie można też zapomnieć o systematycznej wymianie filtrów, ponieważ zużyte nie tylko nie poprawią jakości powietrza, ale wręcz ją pogorszą. Na szczęście tego typu filtry można bez problemu zamówić z internecie – w licznych sklepach i na aukcjach, np. na https://www.filterpoz.pl/.  Ponadto konieczne jest wietrzenie wnętrz, szczególnie w okresie letnim, gdy na dworze panują wysokie temperatury.

Doskonałym rozwiązaniem jest również zakupienie specjalnego oczyszczacza powietrza, który pomoże skutecznie usunąć z niego szkodliwe substancje (np. alergeny, roztocza, bakterie, a nawet smog) i zredukować do minimum tempo osadzania się kurzu. W ten sposób zadbamy zarówno o zdrowie pracowników, jak i estetykę biura. Zmniejszeniu ulegną też koszty związane z utrzymaniem czystości. Warto wybierać zwłaszcza zaawansowane modele z dwiema funkcjami – nawilżania oraz jonizacji.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*