Obecnie coraz większą wagę przykłada się do kreatywnych sposobów na pozyskanie zainteresowania konsumentów. Kiedyś wystarczyły niskie ceny i dobra jakość oferowanych produktów i usług. Przy aktualnej różnorodności rynku nie jest to już takie proste i wymaga od firm dużego zaangażowania. Jednym z narzędzi do budowania relacji z klientami są programy lojalnościowe. Jakie niosą one korzyści?
Korzystanie z karty lojalnościowej w większości przypadków uprawnia do uzyskania imponujących rabatów. Można więc nabyć interesujące produkty bądź skorzystać z określonych usług i sporo przy tym zaoszczędzić. Karty tego rodzaju bardzo często służą zbieraniu punktów, które następnie klient jest w stanie wymienić na ciekawe upominki w postaci nagród rzeczowych i nie tylko. Dysponowanie kartą lojalnościową i aktywne jej używanie często uprawnia do brania udziału w konkursach, loteriach oraz akcjach promocyjnych niedostępnych dla pozostałych konsumentów. To również sposób na to, by cieszyć się specjalnym traktowaniem ze strony marki. Mowa tutaj o ozdobnych opakowaniach, upominkach wręczanych z okazji zrobienia zakupów za określoną kwotę oraz limitowanych, personalizowanych obniżkach cen. Dla przedsiębiorstwa to korzyści w postaci budowania grona wiernych klientów, którzy robią zakupy regularnie i chętnie. To również element budowania pozytywnego wizerunku firmy. Jeżeli zastanawiamy się nad wdrożeniem programu lojalnościowego, warto zapoznać się z ich przykładami, którymi są realizacje LoyaltyClub.