Bez efektywnych działań marketingowych żadna firma nie jest w stanie skutecznie konkurować na rynku z innymi podmiotami. Reklama pozwala bowiem zdobywać nowych klientów, a dodatkowo wpływa na kreowanie pozytywnego wizerunku marki w społecznej świadomości. Obecnie popularne stało się zwłaszcza promowanie produktów bądź usług w Internecie. Oczywiście nie oznacza to, że tradycyjne nośniki przekazu odeszły do lamusa.
Jeśli chodzi o klasyczne formy reklamy, to warto inwestować zwłaszcza w sporej wielkości bilbordy oraz neony. Są one doskonale widoczne z dużej odległości i umożliwiają zaprezentowanie atrakcyjnego hasła promocyjnego czy elementów wizualnych. Na uwagę zasługuje również nowoczesny telebim LED, ponieważ wyświetla dynamiczny obraz charakteryzujący się wysokim kontrastem. Przy okazji nie pobiera zbyt wiele energii elektrycznej i gwarantuje długą żywotność. Kolejnym wartościowym rozwiązaniem jest firmowa strona internetowa. Powinna być czytelna dla odbiorców i intuicyjna w obsłudze, a także bogata w niezbędne informacje na temat asortymentu. Pożądane składniki to kolumna z aktualnymi danymi adresowymi przedsiębiorstwa, formularz kontaktowy oraz wyszukiwarka. Pamiętajmy, że nie obejdzie się bez pozycjonowania witryny dla zwiększenia jej zasięgu. Pozostałe godne polecenia narzędzia to newsletter mailowy, prowadzenie konta w mediach społecznościowych i blog z fachowymi poradami.