W każdej organizacji czy firmie, która działa na rynku istnieje jeden newralgiczny punkt. Jest to skuteczna komunikacja z klientem. To ona decyduje o wynikach firmy, o jej być lub nie być na rynku. Dzięki temu, że rozmowy z klientami i współpracownikami mogą odbywać się bez zakłóceń, działalność może się rozwijać bez przeszkód. Dlatego warto zadbać o techniczną stronę komunikacji i wybrać najlepsze rozwiązanie technologiczne, jakie jest dostępne.
Współczesne telefony w technologii VoIP to niezawodna i niezwykle funkcjonalna usługa. Charakteryzuje się prostotą zarządzania, które jest dostępne z poziomu przeglądarki internetowej. Jest to rozwiązanie, które można dopasować do indywidualnych standardów firmy. Jest to możliwe bez posiadania specjalistycznej wiedzy technicznej i zatrudniania fachowców. Łatwe wdrożenie technologii dzięki opcji Cisco jest możliwe do wykonania zarówno w siedzibie firmy, jak i w postaci chmury.
Jedną z licznych korzyści jest wiele możliwości realizacji połączeń. Można do tego wykorzystać specjalny telefon dedykowany VoIP, ale także zwykły telefon analogowy wyposażony w specjalną bramkę. Mało tego, numer telefoniczny przypisany do konkretnego użytkownika może być wykorzystany poza firmą. Koszty abonamentu w tej technologii są dużo mniejsze niż w tradycyjnych rozwiązaniach. Rozmowy mogą być nagrywane bez limitów i przechowywane w wygodnych formatach. Jedną z bardziej praktycznych możliwości jest przypisanie jednego numeru dla całej firmy. Łatwa do zapamiętania sekwencja cyfr na pewno poprawi wizerunek i rozpoznawalność firmy na rynku.