Interakcja klienta z usługą lub produktem – jak poznawać i badać ich doświadczenia?

Interakcja klienta z usługą lub produktem – jak poznawać i badać ich doświadczenia?
Autor:
Data publikacji:
Kategoria:
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Zaproponowanie klientowi usługi lub produktu, który wydaje nam się użyteczny i przydatny w życiu, to dopiero wierzchołek góry lodowej. Odbiorca może odbić się od naszej propozycji (nawet dobrej) z powodu jakiejś drobnostki, którą my podczas produkcji i planowania przeoczyliśmy. Wpływa to oczywiście na sprzedać oraz popularność naszej usługi lub produktu. Żeby nie generować strat z powodów, których nawet sobie nie uświadamiamy, warto skorzystać z pomocy narzędzi dedykowanych do badania Customer Experience.

Nowoczesna technologia w służbie zwiększenia sprzedaży

Dostępne na dzisiejszym rynku narzędzia potrafią zbadać oczekiwania klienta na każdym polu, nawet te najmniej uświadamiane. Robi się to za pomocą dokładnego badania trendów na naszej stronie, tego, na co klienci najbardziej zwracają uwagę, lub poprzez badanie historii ich wyszukiwania i etnografii. Zebrane informacje wykorzystuje się, żeby przedstawić stronę w jak najbardziej korzystny sposób, co zwiększa sprzedaż. Jeśli spełniły oczekiwania klienta, będziemy mieli dużo większą szansę, że skorzysta z naszych usług.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*