Biznes i reklama

Powody dla których warto wprowadzić swoją markę w social media

Social media mają coraz większy udział w życiu konsumenta. Dla niektórych to kwestia nawet paru godzin dziennie. Nie dziwi w takich sytuacjach, że chcą to wykorzystać właściciele różnych firm. Jest to dla nich świetna przestrzeń do reklamy. Jakie są zalety wprowadzenia swojej marki do social mediów? 

Nowoczesna forma reklamy 

Tradycyjne formy reklamy na banerach, w gazetach czy w autobusach przechodzą do przeszłości. Ludzie coraz częściej skupiają swój wzrok nie na otoczeniu, ale na swoim telefonie czy laptopie. Jest bardzo duża szansa, że nawet nie zauważą wielkiego plakatu obok nich. Social media pochłaniają uwagę, dzięki czemu klient szybciej zauważy reklamę – choćby była umieszczona jedynie na części ekranu. Nowoczesne reklamy sponsorowane, które przygotuje agencja social media w Krakowie bądź innym większym mieście, spowoduje, że produkt czy usługa będzie w centrum zainteresowania, choćby przez parę sekund przewijania strony. 

Dostosowanie reklamy do konkretnego klienta

Social media umożliwiają dostosowanie treści do konkretnego klienta, który interesuje markę. W przypadku sprzedaży torebek można ograniczyć się jedynie do konsumentek zaś garnitury czy krawaty jedynie do mężczyzn. Gry komputerowe do osób młodszych, z kolei reklamy pieluszek dla rodziców. Ustawienia można zmieniać do tego momentu, aż osiągnie się najlepszą sprzedaż. Warto w takim momencie pamiętać o odpowiedniej i zabawnej treści, która prędzej dotrze do fanów social mediów. Najlepiej zatrudnić do tego odpowiednie osoby, dzięki czemu rozpoznawalność marki szybko osiągnie wysoki poziom. Warto na stronie umieszczać nowe produkty czy wydarzenia, dzięki czemu klienci będą na bieżąco ze zmianami w firmie. 

Zostaw komentarz

Pola wymagane zostały oznaczone gwiazdką*

dwa + dziesięć =