Biznes i reklama

Wszystko, co trzeba wiedzieć o winderach

Każdy właściciel firmy doskonale zdaje sobie sprawę, że jej funkcjonowanie jest w dużej mierze uzależnione od działań marketingowych. Polegają one głównie na nieustannym dbaniu o wizerunek, a także informowaniu obecnych i potencjalnych klientów o ofercie produktowej albo usługowej. Jedną z wyjątkowo skutecznych metod reklamy jest wykorzystywanie tzw. winderów, czyli flag osadzonych na solidnym maszcie. Warto w szczególności pomyśleć o flagach na zamówienie, ponieważ daje to możliwość ich perfekcyjnego dostosowania pod względem wizualnym.

Inwestycja z pewnością się opłaci

Windery pozwalają na bardzo skuteczne wyeksponowanie logo firmy i poinformowanie o kluczowych elementach jej oferty – i to przez 24 godziny na dobę. Zazwyczaj stosuje się je na różnego rodzaju targach branżowych oraz wystawach, ale często też powiewają obok głównych siedzib przedsiębiorstw, na plażach, w arenach sportowych czy w istotnych punktach danego miasta. Ich podstawowe zalety to przede wszystkim wysoka odporność na niekorzystne czynniki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne, spora uniwersalność oraz łatwość montażu i transportowania (z powodu lekkiej konstrukcji).

Większość winderów wykonywanych jest nowoczesną metodą druku cyfrowego i przyjmuje kształt prostokątny lub łezkowaty. Inwestycja w tego rodzaju nośniki reklamowe jest korzystna głównie dlatego, że są one stosunkowo tanie, a jednocześnie w pełni mobilne (możliwość łatwego przestawiania) i widoczne nawet z bardzo dużej odległości, co przekłada się bezpośrednio na wysoką efektywność przekazu.

Zostaw komentarz

Pola wymagane zostały oznaczone gwiazdką*

dwadzieścia − 16 =