Biznes i reklama

Naklejki foliowe czy papierowe?

Promowanie swojej firmy za pomocą gadżetów to powszechna praktyka. Drobne prezenty bowiem są doskonałym sposobem na budowanie relacji z klientami. Przykładem dodatku, dzięki któremu możemy przy niewielkich kosztach wypromować działalność, są naklejki reklamowe. Warto zatem dowiedzieć się, jakie ich rodzaje mogą być najlepszym wyborem.

Wytrzymałość

Naklejki to bardzo dobry nośnik reklamowy. Wręczając je swoim klientom, możemy liczyć na to, że ozdobią nimi swoje przedmioty takie jak np. laptop, dzięki czemu logo firmy będzie widoczne dla wielu osób. Tym samym konsumenci dobrze zapamiętają nasz znak towarowy, co ma duże znaczenie w budowaniu świadomości marki. Naklejki reklamowe dzielą się na dwa rodzaje: foliowe i papierowe. Oprócz sposobów wykonania obydwa gatunki różni również ich wytrzymałość. W przypadku nalepek zrobionych na papierze cechą charakterystyczną jest to, że są one bardzo wrażliwe na niekorzystne warunki pogodowe. Przeważnie po kilku miesiącach ekspozycji na promienie słoneczne zaczynają tracić swoje kolory. Dodatkowo są podatne na wilgoć, co sprawia, że ten typ powinien być stosowany tylko wewnątrz budynku. Alternatywą dla papierowych nalepek są te wykonane na folii. Tutaj nadruk potrafi utrzymywać się nawet do kilku lat, ponieważ wykazują one dużą wytrzymałość na czynniki pogodowe takie jak promienie UV czy deszcz. Warto zatem kupując naklejki od różnych producentów jak np. http://naklejkon.pl/, kierować się sposobem, w jaki chcielibyśmy użyć tego nośnika. Wówczas możemy skutecznie promować swoją firmę, nie ponosząc jednocześnie wysokich kosztów.  

Zostaw komentarz

Pola wymagane zostały oznaczone gwiazdką*

czternaście − 3 =